
PROČ ZALÉVAT SPÁRY V ASFALTU?
- oprava spár je ekonomicky úsporná a účinná forma prevence
- oprava 1 běžného metru spáry je několikanásobně levnější než oprava 1 m2výtluku
- v místě opravy vzniká pružný spoj
ZALÉVÁNÍ SPÁR
Oprava spár a divokých trhlin je prováděna technologií JST. Tato technologie se skládá ze zařízení KOMP SL (vysokotlaký kompresor s plynovým hořákem pro předehřátí vytlačovaného vzduchu) a zařízení KK 50 (kotlíkový vařič na asfaltovou zálivkovou hmotu).
Zařízením KOMP SL je opravovaná spára vyčištěna od zanesených nečistot (tlakem vzduchu jsou odstraněny i případné nesoudržné části vozovky)
Horkým vzduchem ze zařízení KOMP SL je aktivován povrch spáry pro lepší přilnutí zálivkové hmoty
Po vyčištění a přípravě povrchu je do předehřáté spáry aplikována horká asfaltová zálivka připravená v zařízení KK 50
Bezprostředně po zalití spáry je její povrch zasypán bezpečnostní protismykovou hmotou
Opravenou a zasypanou spáru je možné ihned zatížit dopravou
